La meva llista de blogs

dijous, 24 de febrer del 2011

La mort d´ un amic

Avui he trobat un escrit que baix dedicar a un amic
que va morir, i vull compartir.

Avui un amic sa mort, s´anat per sempre
Sobre el meu pit, un gemec a sortit de dintre seu
Els seus ulls, la tristesa es feia palesa
Al meus braços agonitzant ma dit adéu

El meu amic i company, es deia Doc
Era el nostre gos, la bola peluda del primes dies
Corrent, mossegant i rosegant- lo tot
Omplia la nostre casa, i saltava al nostre llit

Passant el tems, esperava a la porta, ajagut
a les nenes a la Carme i a mi també
feia festa, saltava, i la cara de babes t'omplia
desprès bordava ensenyant les dens

Sa mort sent un avi, amb divuit anys
Mantenint el seu connexament sense
El seu cost a dit prou, flaquejant les cames
Poc a poc a tancat el ulls i a descansat

Avui e tancat la porta de casa al sortir
I la foscor omplia tot el pis i el seu racó
La llum que deixaran oberta per la nit
Ja no il·luminarà mes, només era pel Doc

Una tristor ens mossega el nostre cort
El nostre cap, ple de records, el troba a faltar
Omplia cada minut, cada hora, ara es mort
I dintre nostre, algú sa mort, es falta el Doc

El ulls de llàgrimes, humitejant els records
La seva mirada esta clavada al pensament
El seus diminuts passos els sento per la nit
Alço el cap, ell no esta i el seu llit tampoc.

Ni al so estrident de la guitarra, al tocar Jo
Ni els decibels de la música, rock
o blues
Foren pega per no estar al costat meu
Enganxat a la cadira, dormia plàcidament

Avui un amic sa mort, s´anat per sempre
Sobre el meu pit, un gemec a sortit de dintre seu
Els seus ulls, la tristesa es feia palesa
Al meus braços agonitzant ma dit adéu.


Adéu amic. 06/11/2007


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada