La meva llista de blogs

dimarts, 7 de juny del 2011

Subhasta de feina il·legal

 Els sindicats demanen mes control sobre la subhasta il·legal de feines, ¿a on em anat a parar?, ¿els anys 60?, quan Jo vaig iniciar la meva vida laboral al any 1962, veia com se aglutinaven a la plaça Urquinaona els immigrants vinguts del sud i noroeste d’Espanya, esperant el contractista del empresari amb la seva furgoneta per oferir feina per quatre duros.
Ara no es  ala plaça Urquinaona, ara son els barris de la ciutat on els immigrants vinguts de fora d’Espanya , son convocats, si tenen sort, aconseguir una feina, a qualsevol preu, sense cap garanties laborals i amb la boca tancada per no ofendre al “senyor” empresari.         
 Com un País i els seus Governs i politics en caigut en aquesta situació, quant fa quatre dies, el Govern ens feia creure que aviem superat a França, Itàlia i estàvem a punt de superar Alemanya amb riquesa i prosperitat, que el nostre sistema Bancari era el mes segur del mon, ¿com es pot arribar aquesta situació actual de retornar al anys 60?, ¿qui no esta INDIGNAT?.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada